عاشقه اين اهنگشم

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

عاشقه اين اهنگشم



نظرات شما عزیزان:

دنيا
ساعت15:46---30 مرداد 1392
من از اوريل هم خوشم مياد اين آهنگش رو شنيدم
پاسخ:کاره خوبی میکنی


nazir
ساعت14:50---25 تير 1392
با اینکه اهنگشو گوش ندادم ولی فک کنم خوب میخونه!!!!!!!

مرسی که خبر دادی.....

فعلا....زت زیاد
پاسخ:مرسي كه اومدي عزيزم


تارا
ساعت20:12---24 تير 1392
اون شب تو مهموني سحر اينافقط اهنگاي اوريل بود جات خالي همشو حفظ بود راستي چرا نيومدي؟

نگوكه مامانت اجازه نداد چون تو خوب بلدي بري رو مخه مامانت
پاسخ:اره مليكا تعريف كرد گفت تو تركوندي اون شب با مامانم اينا پارك بوديم ديگه دلم نيومد نرم


bita
ساعت20:09---24 تير 1392
منم اوريلو خيلي دوس دارم مخصوصا اين اهنگشو
پاسخ:me2


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
دو شنبه 24 تير 1392 19:23bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀